Livrare comenzi

Livrare comenzi

Livrarea comenzii se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern (prin Fan Courier în 24h cu plata ramburs) sau echipa internă de livrare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate.

Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul nu este /nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.

Termenul estimativ pentru livrarea produselor variază între 2 și 7 zile lucrătoare. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca a tranzacției, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.